אודות המשרד

איתנו אתם לא לבד

לאחרונה עקב ריבוי פרסומות תוקפניות למדי ויחס מהרגולטור, נשאלנו רבות על הצורך בסוכנות שלנו.

התשובה לכך היא פשוטה יותר ממה שחושבים:

אנחנו דואגים לתשלום 99.9 אחוז מהתביעות!!!

מה זה למעשה אומר?

אנחנו אומרים שאם תבחרו בנו יתייתר הצורך בפניה לעורכי דין באופן כמעט מוחלט!

(למה כמעט מוחלט? כי לדוגמא תביעות על ביטוח חובה החוק אוסר לנו לטפל)

ומה לגבי מוקדן של אחת מחברות הביטוח או הערוץ הדיגיטלי?

במערכת ערוץ 20 רשמו בפשטות:

"ומה לגבי סוכן ביטוח?

לפני שהוא מגיש לכם הצעה, הסוכן עושה למעשה את כל עבודת המוקדן. הוא מקבל מכם את כל הנתונים שדרושים לחברת הביטוח כדי לחשב את עלות הפרמיה ומגיש אותם לחברה. הרבה מאוד סוכני ביטוח עובדים עם מספר חברות ביטוח, והם יכולים לבצע השוואה בין חברות שונות.

בנוסף, אם הם מכירים אתכם היטב – על פני שנים – הם יכולים לחפש חברה ופוליסה שתתאים לכם יותר: פוליסה עם דגשים ביטוחיים שונים, כפי שהם מתאימים לכם. לדוגמא, השתתפות עצמית נמוכה יותר על חשבון פיצוי התדיינות משפטית, אם אתם נהגים יחסית מבוגרים.

סוכן ביטוח יכול להתדיין מול חברת הביטוח וכן להשיג ממנה הנחה בפרמיה, על סמך מה שהוא יודע שניתן על ידי חברות אחרות. הוא גם יידע טוב מכם להשוות בין הפוליסות, כך שההשוואה תהיה נכונה ואמיתית יותר.

המבחן האמיתי הוא בזמן התביעה

בישראל, כ- 50% מתביעות הביטוח נדחות על הסף. בביטוח רכב, האחוזים אפילו גבוהים יותר, והפיצויים – לאחר שקלול ירידת ערך וסעיפים מפתיעים אחרים – עלולים להיות נמוכים ממה שחשבתם. התפקיד של סוכן הביטוח הוא לדאוג לכך שתפוצו בצורה הטובה ביותר ושתטופלו בצורה הטובה ביותר.

לעיתים קרובות, עצם העובדה שהוא מייצג מספר גדול של לקוחות בחברה מסוימת די בו כדי ליצור לחץ ראוי על החברה לשפות את הלקוח במהירות, ובסכום גדול יותר ממה שהייתה מסכימה לו בערוץ ישיר".

 https://www.20il.co.il/%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%94%D7%91%D7%93%D7%9C-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%9C%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97/

חשוב להתמקד במה שנכתב בסוף ההסבר, הרבה פעמים המבוטח מקבל סכום כסף עבור אירוע ביטוחי שהגיש לחברת הביטוח ואין לו מושג שלמעשה הוא קיבל סכום נמוך עד נמוך משמעותית ממה שמגיע לו והוא לעולם לא ידע זאת לבד. כשאנחנו מטפלים בתביעה של לקוח, מלבד כל הידע עקב הניסיון הרב שיש לנו בהתנהלות מול חברות ביטוח, אנחנו גם יודעים מה מגיע בדיוק ונאבקים עבור כל שקל שמגיע ללקוח בזמן שהלקוח ממשיך את שגרת היומיום שלו.

מה האחריות כלפיי המבוטח?

לאור שינויים רבים מספור ושחיקה עצומה בעמלה שאנחנו מקבלים מחברות הביטוח, מבחינתנו המבוטח הוא הלקוח העיקרי ועבורו אנחנו עושים את העבודה המצוינת שלנו. אנחנו מאמינים ששירות אישי, אנושי וקשוב לצרכי המבוטח זה ערך עליון. אנחנו נמצאים עם המבוטחים שלנו בשמחות ובעצב ואין לנו סיפוק רב יותר כאשר אנו דואגים לחיים נוחים כמה שאפשר ונטולי טלטלות כספיות בנוסף לחיים המורכבים של כל אחד ואחד מאיתנו.